Проблеми електронної комерції

электронная-коммерцияУ будь-якій галузі життя, яка або сама є або пов’язана з інформацією, головною проблемою назавжди залишиться захист від витоку даних. Йдеться про безпеку та ризики електронної комерції та зведення цих побічних явищ до мінімуму.

Причини, які призводять до збою адекватного функціонування системи електронної комерції в мережі різноманітні: свідоме шахрайство, хакерський злом, вірусна атака, помилка в роботі ПЗ, збої в процесинговому центрі. Але, так чи інакше, все це веде до втрати конфіденційних даних та збитків компанії.

Підприємці, які зважилися на бізнес у мережі, мають бути особливо уважними до заходів захисту інформації. Чим більше передбачається використовувати секретну інформацію про споживача, тим вище має бути захист веб-ресурсу та сервера, на якому він розміщений, адже клієнт вводить у мережі свої конфіденційні дані першого рівня – номер кредитної картки та перевірочне число з обороту.

Основне завдання щодо заходів безпеки в е-комерції – це перевірка аутентифікації (справжності) користувача, дотримання повної таємності щодо введених клієнтом даних, забезпечення збереження приватної інформації, а також надання інформації у цілісному вигляді – передача останньої без спотворень.

Спотворення виникають через хакерських і вірусних атак на сервер, якщо він погано захищений і немає грамотного адміністратора, що стежить щохвилини за всіма процесами, що відбуваються на сервері. У результаті виникає штучна перезавантаженість мережі, сайти «падають», бізнесу зупиняється, але найстрашніше, що може при цьому статися — крадіжка особистих даних рахунків клієнта. Адже якою б зручною не було розплачуватись за товари та послуги кредитною карткою – в інтернеті вона захищена найменше.

Проти вірусів необхідно постійно встановлювати антивірусні програми, користуватися брандмауером – своєрідним фільтром між корпорацією та інтернетом, за допомогою якого санкціонований доступ є тільки в обмеженого кола осіб.

Що стосується безпеки інформації в електронній комерції, то її передача повинна здійснюватися вже в зашифрованому вигляді, що вимагає від компанії фахівця-криптографа.

За матеріалами kommerzia.blogspot.com

Рубрика: е-комерція | Метки: , , ,

Комментарии закрыты.